2012. február 14., kedd

Minden kezdet nehéz

Nagyon régóta tervezem, hogy megosztom másokkal a tüsténkedéseimet a konyhában, illetve a főzés, és az ételek iránti rajongásomat :) Ma úgy döntöttem, nem várok tovább az ihletre, belevágok, és meglátjuk mi lesz belőle.

Imádok főzni, imádok fotózni. Mióta a saját kis (lime színűre festett) konyhámat tavaly birtokba vettem, szinte minden nap sütök-főzök valamit, és fotózok is, szinte mindent :)

Szeretem kipróbálni az újdonságokat, de nagyon szeretem a finom hazai ízeket is. Szeretek éjszaka a másnapi ebéden filózva elaludni, szakácskönyveket bújni, szeretem a csokit, és mindent ami édes. Számomra feljebb való egy szelet süti, vagy egy kocka (esetenként tábla :) csoki, mint egy tányér főtt étel.

Dehát az Uramnak ebéd kell, ezért megteszek mindent, hogy elégedett legyen :) Szerencsére Ő szinte mindennel elégedett, amit elé teszek nap mint nap, és nagyon hálás 'közönség'. Szeretünk jókat enni, ez van ;)

Ha nem a konyhában tengetem időmet, akkor vagy a műhelyben dolgozok (http://mbdesign.hu/), vagy fotózgatok, rajzolok, olvasok, utazok (vagy álmodozok róla), vagy mint mostanában, az esküvőnket szervezem :)

Szóval lesz itt szinte minden, édes és sós, sült és főtt, csokis és nem csokis, jól bevált receptek és kísérletezgetések is.


Jó étvágyat!

1 megjegyzés:

Vályoglakó írta...

Helló Babi!
Örülök, hogy rászántad magad!
Itt az első törzsolvasód:)

Megjegyzés küldése

Alapanyagok

Arhívum

Üzemeltető: Blogger.